Reklamné kalendáre - sú veľmi obľúbeným reklamným predmetom, ktorý je preverený dlhodobou praxou reklamných agentúr a výrobcov 3D propagačných predmetov.
Zaujíma vás, čo by mohol nástenný alebo stolný kalendár priniesť vašej spoločnosti?
Prečítajte si článok a dozviete sa viac o reklamných kalendároch a možnostiach ich využitia.
Kalendáre nájdete na pracovných stoloch, v kanceláriách, na stenách interiéru domácností, v čakárňach aj na množstve ďalších miest. Kalendáre sú skrátka súčasť každodenného života všetkých, ktorí majú radi prehľad o čase, sviatkoch a chcú sa orientovať v dianí okolo seba. Stolný kalendár mnohým ľuďom nahrádza osobný diár a býva zaplnený poznámkami o schôdzkach, kultúrnych alebo športových akciách aj povinnostiach, ktoré je treba splniť.
Reklamný kalendár potlačený logom firmy, kontaktmi alebo sloganmi sa tak stanú celoročným zdrojom informácií o vás a vašich aktivitách. Rovnako ako všetky ďalšie propagačné predmety aj kalendáre majú psychologický účinok. Logo sa síce dostáva do podvedomia majiteľa stolného alebo nástenného kalendára veľmi ľahko, ale o to dlhšie v ňom však zostane.
Dôležitá je funkčnosť aj design
Základná vlastnosť všetkých kalendárov je ich dostupnosť širokej verejnosti. Každý vie, k čomu kalendár slúži a ako ho používať. Ide o praktického pomocníka, ktorého funkcia je v bežnom živote nezastupiteľná. Vyberte ten správny dizajn pre svojho klienta, či obchodného partnera. Vyberať môžete podľa jeho záľub alebo vyberte dizajn, ktorý sa k nemu skrátka hodí.
Aké sú ďalšie výhody reklamných kalendárov?
Majú vysokú estetickú hodnotu – vďaka tomu kalendáre zostávajú na svojich miestach aj po uplynutí roka a naďalej zdobia steny miestností.
Sú k dispozícii v niekoľkých formátoch a variáciách – niekomu sa hodí miniatúrny stolný kalendár, ďalší si radšej zaobstará veľkoformátový nástenný kalendár.
Poskytujú dostatok priestoru pre firemnú propagáciu – nemusíte sa uspokojiť s potlačeným logom, môžete pridať slogany, značky, citáty.
Sú vhodným darčekom pre významného obchodného partnera aj bežného zákazníka.
Základné vlastnosti všetkých kalendárov je ich dostupnosť širokej verejnosti. Každý vie, k čomu kalendár slúži a ako ho používať. Ide o praktického pomocníka, ktorého funkcia je v bežnom živote nezastupiteľná. Na trhu sú k dispozícii kalendáre s reprodukciami obrazov slávnych maliarov, umeleckými fotografiami ľudí, prírody, architektúry alebo napríklad automobilov. Vybrať si môžete z viac druhov kalendárov, takže sa obdarovanému trafíte bez problémov do vkusu.
Kedy kalendár darovať?
Najvhodnejšia príležitosť pre darovanie reklamného kalendára sú bezpochyby Vianoce a oslavy príchodu nového roku. Praktický darček, ktorý má zároveň umeleckú hodnotu, poteší každého vrátane zamestnancov firmy a ich obchodných partnerov. Sú pre vás reklamné kancelárie tým pravým miestom firemnej propagácie? Skúste si prehliadnuť ponuku a inšpirujte sa množstvom nástenných a stolných kalendárov. Vďaka reklamnému kalendáru bude vaše logo vidieť každý deň v roku.
Akú máte skúsenosť s darovaním reklamných kalendárov? Preferujete klasiku alebo špeciálne edície? Podeľte sa o Vaše názory v diskusii.