Kategória

Blog

Najškaredšia farba na svete

Odborníci mali neľahkú úlohu, hľadali najškaredšiu farbu na svete. 
Chcete vedieť, ktorá to vyhrala? 
Prečítajte si tento krátky článok. 

Súčasný trend s názvom non-branded content

Firmy v snahe o predaj upúšťajú od masívneho brandingu a snažia sa vytvárať pridanú hodnotu vo forme obsahu, ktorý zaujme, poučí či prinesie informácie, ktoré sú publikom žiadané. 
Chcete vedieť viac o NON-BRANDED stratégii? 
Tak je tento článok určený práve Vám!:-)

Textil world

V e-shope ponúkame tovar od tých najväčších európskych dodávateľov. 
Zaujíma váš, ako hodnotia svoj tovar priamo jeho dodávatelia? 
Pozrite sa s nami na hodnotenie produktov s katalógu TEXTIL WORLD 2016.

Ako vybrať ten správny reklamný predmet

Pri výbere reklamných predmetov musíme vziať do úvahy niekoľko dôležitých hľadísk. 
Pre jednoduchší výber a orientáciu v našej ponuke Vám prinášame 5 základných otázok, na ktoré je dôležité poznať odpoveď ešte pred výberom. 

Perá Parker

Perá Parker sú synonymom pre luxus, kvalitu a jedinečný design. Ako sa plniace a guľôčkové perá tejto značky stali uznávanou elitou medzi písacími potrebami? Čo má táto značka spoločné s obľúbeným nápojom Martini? Dočítate sa v tomto článku.

Rozdávačky ako nástroj guerilla kampane

„Rozdávačky“ v našom slangu neoznačujú žiadne osoby, ale reklamné predmety, ktoré sú určené na rozdávanie. 
Keďže sa tieto „rozdávačky“ veľkoryso ponúkajú, firmy využívajú hlavne lacné reklamné predmety typu: plastové guľôčkové perá, odznaky, samolepky, balóny...

Aké sú ideálne podklady pre tlač?

Krivky, krivky a ešte raz krivky!
Ak obsahuje grafika text, je nutné, aby bol v krivkách.  V opačnom prípade hrozí, že po otvorení súboru v inom programe, sa font písma môže zmeniť.

Kalendár - nevtieravý spôsob propagácie

Zaujíma vás, čo by mohol nástenný alebo stolný kalendár priniesť vašej spoločnosti? 
Prečítajte si článok a dozviete sa viac o reklamných kalendároch a možnostiach ich využitia.

Trendy vo výrobe diárov

Čím menšie, tým lepšie. Vreckové diáre sú štandardne vybavené vo formáte A5. 
V posledných rokoch ale získavajú na popularite diáre kompaktných rozmerov, ktoré sú ľahšie a bez problémov sa vojdú do kabelky alebo do väčšieho vrecka.

Účtovanie reklamných predmetov

Neúčtoval si ešte náklady na reklamné premety alebo si nie si istý ako na to? 
Prečítaj si nasledujúce príklady, ktoré ti to v krátkosti vysvetlia.

Moderné technológie potlače pier

Prečítajte si článok o technológiách potlače, vďaka ktorým sa stali reklamné perá fenoménom vo svete reklamy a propagácie.

Bežné predmety, ktorým potlač vdýchne ideu I.

Inšpiráciu sme nedávno našli v kampani spoločnosti ZOOT. 
Hlavnú úlohu v nej zohráva nákupná taška, ktorá ukrýva svoj obsah a našepkáva nám o ňom nápisom.

Vychutnajte si zážitok pri pití kvalitných čajov Basilur

Ak hľadáte niečo výnimočné, tak čaje značky Basilur sú tou správnou voľbou.