Inšpiráciu sme nedávno našli v kampani spoločnosti ZOOT.
Hlavnú úlohu v nej zohráva nákupná taška, ktorá ukrýva svoj obsah a našepkáva nám o ňom nápisom.
Kampaň je výsledkom historicky prvého tendra na reklamnú agentúru, ktorý vyhlásila spoločnosť ZOOT. Vyhral nápad, ktorý zaujal svojou kreativitou. Tvorcovia kampaň postavili na odpovediach z prieskumu, ktorý sa pýtal na to, čo by si želali na Vianoce.
Odpovede boli „niečo sexy“, „niečo na seba“. Natočili 2 reklamné spoty, na ktoré odkazujú obrázky v tomto článku.
Týmto nechceme povedať, že hlavnú zásluhu na úspechu tejto kampane má potlač na taške :)
Chceme vám len vnuknúť myšlienku pohrať sa s potlačou a dať ňou reklamným predmetom možnosť zobraziť viac ako logo.
Zdieľať posolstvo alebo príbeh, ktorým sa dostanete bližšie do povedomia svojej cieľovej skupiny.
Inšpiráciu k tomuto článku sme našli na: http://www.m-journal.cz/